Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

5 χριστουγεννιάτικα θεατρικά για μεγάλες και μικρές τάξεις

         Το πρώτο θεατρικό είναι από το βιβλίο της Σοφίας Αδαμίδου Νικολάου “Θεατρικά χρώματα”, συναδέλφου από την Κύπρο και είναι για πολλά παιδιά (20 και πάνω). Εδώ στην Ελλάδα δεν νομίζω να κυκλοφορεί το βιβλίο αυτό. Δεν ξέρω καν αν κυκλοφορεί και στην Κυπρο πια. Θυμάμαι όταν δούλευα στην Πάφο η κα. Σοφία ήταν διευθύντρια σε κάποιο σχολείο και κάθε χρόνο σχεδόν έγραφε καινούργια θεατρικά. Οπότε οι συνάδελφοι περίμεναν με ανυπομονησία το χριστουγεννιάτικο της νέας χρονιάς:) Να είστε καλά κα Σοφία. Φιλιά στην Κύπρο είπα; (Κλικ στην εικόνα).

                                            image

Τώρα πάμε σε μικρότερα θεατρικά από 13 παιδιά και κάτω,

 

                  Free Chirstmas Tree Clipart from our Free Christmas Clipart for Kids at www.lucylearns.com

      “τα δώρα της αγάπης”                        “τα παιδιά ζητούν ειρήνη

 

και τέλος δύο μικρά και εύκολα,

                        σάρωση0056 σάρωση0057

 

                     σάρωση0058 σάρωση0059

 

    Τα τέσσερα τελευταία δεν ξέρω από ποια βιβλία είναι γιατί μου τα έχουν δώσει συνάδελφοι σε φωτοτυπίες και τα είχα στο αρχείο μου. Εαν κάποιος γνωρίζει ας μου πει για να αναφέρουμε τους δημιουργούς.

Επίσης να σας ζητήσω εαν κάποιος σύνδεσμος (link) δεν δουλεύει να μου το πείτε για να το διορθώσω.

Άντε παιδάκια μου σας φιλώ, Keep walking;)

2 σχόλια: