Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

ΕΥΧΕΣ

           Μιλήσαμε με τα παιδιά για την έννοια τη ευχής και δώσαμε έμφαση στις Χριστουγεννιάτικες ευχές που λέμε συνήθως αλλά και γράφουμε μέσα στις κάρτες μας.

 

eyxes1 eyxes2 eyxes3

 

Έδειξα στα παιδιά τις καρτέλες, προσπαθήσαμε να βρούμε όμοιες λέξεις (ΚΑΛΑ, ΚΑΛΗ – ΧΡΟΝΟΣ -ΧΡΟΝΙΑ) και επισημάναμε τις διαφορές τους αλλά και λέξεις που ξεκινούν από το ίδιο γράμμα (ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, ΧΡΟΝΙΑ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ).

Στη συνέχεια παίξαμε ένα παιχνίδι. Είχα φτιάξει λέξεις από τις παραπάνω ευχές. Κάθε φορά σηκώνονταν δύο ομάδες αποτελούμενες από δύο παιδιά οι οποίες είχαν γυρισμένη την πλάτη. Τότε έδειχνα στα υπόλοιπα παιδιά την καρτέλα που θα έδινα στην κάθε ομάδα. Με το “1,2,3 γυρίστε!” έδινα την καρτέλα της κάθε ομάδας και εκείνοι έπρεπε να βρουν από τις σκόρπιες στο πάτωμα λέξεις, εκείνες που σχημάτιζαν την ευχή της καρτέλας τους και να τις βάλουν στη σωστή σειρά. Κέρδιζε η ομάδα που τελείωνε πρώτη.

PC141422   PC141419

 

                           EYXES4  EYXES5  EYXES6

 

Τα παιδιά χρησιμοποίησαν τις καρτέλες των ευχών για να γράψουν με κιμωλία εκείνη που τους άρεσε περισσότερο πάνω στα ημερολόγιά τους.

 

                            PC141425

 

Μια άλλη δραστηριότητα που έχει να κάνει με τις ευχές και είναι γλωσσική (έκφρασης) είναι να φτιάξετε τις “Φωτεινές ευχές”. Το κάθε παιδί κόβει ένα λαμπάκι χαρτονένιο και αφού το διακοσμήσει με χρυσόσκονη μας λέει την δική του ευχή και την γράφουμε επάνω.

 

PC151430 PC151431

Κeep walking παίδες;)